INFO

Hej!
Tänkte bara säga en sak innan jag glömmer av det xd
Jag ska till Trysil på söndag och ska vara där hela veckan och åka skidor med min familj. Jag kommer att Wi-Fi där vi ska bo och kommer ta med mig min iPad så jag kommer kunna uppdatera MEN jag kan lova att uppdateringen inte kommer bli särskilt bra då man är väldigt trött efter en dags skidåkning, så vill man ju vara social med familjen + att jag har en hel del plugg att göra eftersom jag är ledig från skolan.
Ska försöka skriva så många kapitel jag kan innan jag åker så att jag kan lägga de på tidsinställt, iaf det var det var jag skulle säga. Kan också berätta att jag har "planerat" färdigt novellen och det blir ca. 10 kapitel till :)
 
Kapitel 19 hittar ni här under iallafall, ha en fin fredagskväll!
 
/Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback