Då sitter jag här igen då...

Klockan är tio i tre på natten, 2014 har precis börjat och 'The Past' är fortfarande inte färdigskriven. Det är inte det att jag inte vill skriva klart den, att jag inte vet vad som ska hända; för det vet jag. Det är inte ens mer än två kapitel kvar men jag kan bara inte få mig själv att sätta mig ner och få ner det på "papper" (aka worddokument som jag sedan blir förbannad på för att de envisas med att ihoptryckt inte är ett ord).

Det finns just nu två sidor av mig; en vill få skiten färdig och den andra vill lösenordsskydda bloggen och börja om på nytt. Jag vet att jag i framtiden vill jobba med att skriva på något sätt - nej, jag vill bli författare. Punkt slut. Att ha "vågat" publicera något som jag skrivit och sedan fått en såpass positiv feedback (för de flesta har den väl inte varit "wow" men för mig har den räckt o blivit över) har nog varit något av det roligaste jag någonsin har gjort och detta "intresset" har gett mig flera nya vänner, världen över.

Men vad jag egentligen vill ha sagt med detta inlägget (vad jag tror jag vill ha sagt med det iaf) är att jag vill tacka för all feedback, support och snälla kommentarer, de har seriöst fått mig att må så himla bra, även fast de flesta av er nog är borta nu :P Jag tror tyvärr att 'The Past' inte kommer att avslutas så det här blir väl som ett sista hejdå till er som fortfarande hänger kvar tills jag bestämmer mig för vad jag vill göra med bloggen.

Men iaf,
GOTT NYTT ÅR TILL ER, JAG HOPPAS NI FÅR ETT FANTASTISKT ÅR!

/Wilma