Frågestund - Svaren!

Här kommer svaren på frågestunden - tack för alla frågor! :)
 

Vart får du din inspiration ifrån? Hm, jag får nog inspiration från allt jag läser och allt runt omkring mig. Till ”The Past” fick jag mycket inspiration från engelska ”bad boy” noveller men ville göra något tvärtom.

Kommer din nästa novell (om du ska ha en till) handla om Louis, Zayn eller Liam? Jag tänkte att ni skulle få rösta om vem ni vill ha som huvudperson :)


Vilken är din favoritlåt i "Take me home"?
Summer love tror jag!


Hur ser Alina ut, enligt dig?
Jag tänkte mig henne ungefär som Miranda Cosgrove men med ”smalare” ansiktsdrag.

 

 

Favorit i 1D? Harry eller Niall tror jag :)


Chips elr godis? :P
Godis såklart :P


Favorit novell/er om 1D? o
nedstories.blo.gg, ettdstories.blogg.se är nog mina svenska favoriter och mina engelska favoriter är ”Twisted” och ”Dark” som går att läsa på onedirectionfanfiction.com.


Katt elr hund?
Har själv hund, så ja hund.

 

Tips på bra novell bloggar? (Helst om 1D) onedstories.blo.gg, ettdstories.blogg.se, novellermedonedirection.blogg.se, onedshow.blogg.se, onerightdirection.blo.gg typ :)


Hur gammal är du?
Jag är 13, fyller 14 i december.


Ska du på konserten 8 maj?
Tyvärr inte :(

 

Vem/vilka lyssnar du helst på bortsett från 1D? Gosh, jag lyssnar på allt mellan himmel och jord! Men från min spellista så är la det typ Olly Murs, Zara Larsson, Little Mix, Pink, Ed Sheeran typ.

 

Hur många läsare har du ungefär per dag? Runt 50 typ :)

 

Favoritfilm? Hungerspelen ofc!

 

Favoritdjur? Hund & Häst :)

 


Kommentarer
Postat av: one direction novell

grymma svar. Så du är alltså oxå 99a? high five på den då! ;)

- tack för du tipsade om min blogg! kul att du kanske gillar den! :D <3

2013-04-12 @ 16:42:24
URL: http://novellermedonedirection.blogg.se
Postat av: el

Min blogg och allt :D
Din är också jättebra!

2013-04-12 @ 19:19:54
URL: http://onedshow.blogg.se
Postat av: one direction novell

haha jaa.. längtar till din nästa del kommer, så grymt spännande så man liksom.. dööör! haha :D

2013-04-12 @ 20:56:50
URL: http://novellermedonedirection.blogg.se
Postat av: matto

Hunger games är också min favorit film :) Längtar till nästa kapitel!

2013-04-12 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback