The Past - Rolllista

Hej! Jag tänkte posta en 'rolllista', eftersom jag tog en såpass lång paus och det nog kan vara väldigt svårt att hänga med i vem som är vem.
 
I Alinas gäng:
 
Aleks - Alinas bror (död)
Finnick - Barndomsvän till Alina & Aleks
Alexandr  - nytt "tillskott", personen som Alina låg med innan Niall kom till Ryssland.
Vladimir - Personen som fick Alina att flytta tillbaka till Ryssland, även känd under "skithögen".
Andrej - Skithög #2, Alina & han har aldrig kommit överens.
 
Från andra gäng/övriga karaktärer:
 
Dimitri - Alinas första "kärlek", också den först hon dödade (död)
Boris - Dimitris bror
Kobraormstatuerings-gänget - Alinas gängs dödsfiender, identifieras av en kobraorm intatuerad på armen. 
 

Dessa är såklart inte alla, men i alla fall några av de som jag tror kommer komma tillbaka in i historian. 
Kapitel 42 kommer upp snart (:

Kommentarer
Postat av: My (1D Novell)

åh tusen tack för denna rollista! Hahaha!

Sv; tack för du kommenterar och läser min novell, du anar inte hur glad jag blir över dina kommentarer och TACK för ditt lycka till med provet, jag hoppas det ska gå bra! <3

2013-10-04 @ 07:01:18
URL: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback